Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det eg i utgangspunktet tenkte på var ein heilt standard facelift frontfangar. Ein får vel alltids ting til å passe, men det gjer jo ikkje akkurat noko om det er plug and play. :D

Det er jo good news om du har gode erfaringar med frontfangar til E36.... :D

Skrevet

jeg kjøpte uorginal M5 støtfanger til min 03 520d(e39).

Selve fangeren er for kort altså støtfangeren rekker ikke til kanten av forskjermen, mangler ca.1,5cm irriterer meg det der, for lakkerte den fangeren å monterte på bilen så oppdaget jeg dette. Så da kan man vel ikke reklamere heller mere. kjøpte min på GS.

Skrevet

Dersom det er mange med dårlege erfaringar med uoriginale deler kan det sjå ut som brukt kan vera eit godt alternativ... :roll: Nytt originalt kostar jo både min og naboens arm.....

Skrevet
jeg kjøpte uorginal M5 støtfanger til min 03 520d(e39).

Selve fangeren er for kort altså støtfangeren rekker ikke til kanten av forskjermen, mangler ca.1,5cm irriterer meg det der, for lakkerte den fangeren å monterte på bilen så oppdaget jeg dette. Så da kan man vel ikke reklamere heller mere. kjøpte min på GS.

Dette problemet hadde jeg en gang i tiden og. Løses ved å slipe på fremkant av krasjdemperne samt å borre opp hullene i disse. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...