Gå til innhold

ledningsnett i 2000mod E46


Anbefalte innlegg

Går det ett eller to par kabler til hver dør (ett til tweeter og et til mellomtonen, eller mellomtone som delefilter og bare derfra til diskanten?) (har ikke HK-pakken).

Sett på det nye interiøret jeg har kjøpt, der er det to koblingspunkt på mellomtonene forran, så muligheten for innebygd delefilter er til stede.

Min forrige bil hadde nettopp dette.

Er i bardufoss, mens bilen er et stykke unna, så får ikke kikket selv før om 2mnd. greit å få bestillt så stuff ligger klart når jeg kommer hjem :)

Kan noen gi en link til komponentsett-rammer til forrdørene. finnes det kun 5,25" ramme, eller også 6,5"?

ser at bilradiospesialisten selger til hattehylle, men må ham ha de nye høyttalerenes ramme, eller går det å plassere orginalt deksel over igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel når eg hadde nede dørsida så såg eg kun eit par kabler til høytalerene, den går inn på mellomtoneren og så videre til diskanten uten noe delefilter som eg kunne sjå. Har heller ikkje HK på min, såg ikkje så veldig nøye etter korleis kablane gjekk.

dei to tilkoplingspunkta på mellomtoneren er berre for å hente seg ut til diskanten, men alt går an. er ikkje det store problemet å sett inn eit delefilter, men da må du kutte av kontakten på ledningsnettet.

fant ei side som leverer rammer til høytallere lagd til e46 Elutstyr

har vurdert å oppgradere org anlegget mitt eg og, men da blir det sikkert handla her i fra Bravarian soundwerks, ein smule dyrt kanskje men da er det kun PnP med det eksisterande ledningsnettet.

Etter det eg har lest på E46fanatics så blir det stor forskjell på lyden med dette i forhold til det orginale, spessielt for dei med HK system.

pluss i sammen med ein blaupunkt THA Pnp forsterker så skal det bli god lyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ha alpine SPX13REF eller 17 i fordørene, en ny hovedenhet i dashen. usikker på hva som blir i hattehylla..

Dynabel BF0804 skal drive frontsettet, mens en dynabel DY9312-woofer skal puseslå litt bak.

usikker på forsterker jeg skal bruke til den. blir nok en dynabel det også :)

Aldrig bygget i bmw før, og har hørt og sett bakseteryggen kan skape problemer. blir nok bra til slutt, må bare få kommet meg hjem og gjort noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...