Oljebrenner'n Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 En ting er pris, men det er viktig å sjekke vilkår også (sammenligne epler og epler). Unison dekker bl.a. kjøring på bane i klubbregi, ingen andre selskaper jeg har sjekket gjør det...på den annen side har Gjensidige et meget godt samarbeid med NAF og If har en "egenandelskonto" du kan bygge opp... bør være momenter å ta med i vurderingen...
helgeb Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 min fikk jeg ned i 5300kr, i året i gjensidige, med full kasko, 8000km, 75% bonus, 34år. men adressen din har vel også noe å si her, jeg bor ikke i byen for å si det sånn...
smez Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 jeg tok unison på alle forsikringene mine og spart 12k til sammen. veldig hyggelige folk der også
Dufniall Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 Jeg har gjensidige og er veldig fornøyd med prisen, telefonselgerne har sluttet å ringe meg for å si det sånn, de har ikke KJANGS. Årsaken er enkel, medlemsrabatter hos Gjensidige. Jeg tenker det kan være lurt å sjekke med forskjellige selskaper hvilke medlemsskap som gir fordeler, og kryss-sjekke med egne medlemsskap. I mitt tilfelle spiller NITO-medlemsskap en viktig rolle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå