Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da motoren har en tendens i å bli noe for varm, ved køkjøring på varme sommerdager. Monterte jeg inn en el. kjølevifte fra biltema. Med braketter fra gs. Brakettene sitter som man ser av bilde, og en på undersiden av viften.

Styrer viften med av og på knapp, som sitter ved siden av lysbryteren.

qnylm26vg98g95h33cwk.jpg

j5kr58y3uwn9f9grwhff.jpg

Skrevet

såg ut til å være et strøkent motor rom, men virker org vifta som den skal? eg har kun hatt m20 og di har aldri gått varme.

Skrevet

den orginale slurevifta fungere helt fint når den er i orden.. noe din tydeligvis ikke gjør.. og jeg hadde montert tempå føler på den, så den styrer seg selv

har lik vifte selv jeg ;)

Skrevet

Det stemmer nok at den orginale vifta fungerer, når ting er som det skal. Men etter og ha prøvd ut to nye viskositetsvifter, og ingen av de fungerer. Har jeg gitt opp, og skaffet meg en el. vifte. Mulig det er vannpumpa, som var kjøpt uorginalt for noen år siden, som ikke avgir varme nok til at viskositetsvifta slår inn. Jeg vet ikke. Grunnen til at jeg bruker bryter, er fordi det ikke er så ofte jeg trenger og bruke den. Så da er det en enkel sak og slå den av og på.

Brakettene, kjøpte jeg hos gs, for en par hundre kroner. Og vifta er fra biltema. Pris kr. 499,- Størrelse, 350mm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...