Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sammenliknet min tds motor med noen andre! Min har mye mindre/lavere turbolyd enn de andre bilene. har begynt å stramme litt på slangeklemmene og det hjalp, bilen hørtes bra ut men nå forsvant den igjen. sjekket slangeklemmene igjen og denne gangen var de stramme. Har jeg en lekkasje et sted siden lyden er mindre nå?? Hvor hva kan feilen være??

Skrevet

du vil jo normalt høre det mye bedre om du har en lekkasje. og noe veldig utprega turbolyd får du ikke i en original tds. har du sammenligna med andre like biler? husk at commonrail motorene ofte lader nesten dobbelt så mye som din, og har ikke wastegate men variabel turbingeometri eller hva det nå så fint heter.. dette gjør at du får mye mer lyd.

Skrevet

Ikke bland inn commanrail. har som sagt kun sammenliknet TDS-motoren. Etter at eg gikk over koblingene så fikk jeg den lyden den egentlig skulle ha. altså sammen lyd som de andre tds-bilene jeg har hørt. men etter en del Km så har den mistet denne lyden igjen.

Du sier at det skal være mer lyd viss det er lekkasje, hva vil det si at den har mindre lyd da?????

Skrevet

at det er tett?

altså, det suser fælt frammi der om du har lekkasje. puster og peser.

jeg vet ikke hvor mye lyd du mener du vil ha her? er som sagt nesten null når alt er iorden..

du kan jo måle ladetrykket.. lader den 0.8ish så er det iorden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...