roten Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Hallo Tenkte at jeg skulle legge ut litt bilder og info om min første BMW Bilen er en 99 E39 520iA. Bruktimportert fra Tyskland i 2002, førstegangreg 22.02.02. Kilometerstand da jeg kjøpte den var 145.100 (bikket 145.000 under prøvekjøring ) Noen små feil er det jo, som kanal høyre bak er bulket inn, rust med skiltet bak, knekt frontfanger under høyre grøftelys og litt små rust ellers på karosseri. Utstyrsmessig har den ikke så mye, men den har: - soltak - el. rullegardin bak - steptronic - avtakbart hengerfeste - cd veksler kommer ikke på mer i farten Bildene er fra forhandleren da jeg kjøpte den Planer for bilen når jobbingen og pengene tar seg opp igjen er: - justerbart senkesett - nye frontlykter - sota LED lykter bak - M5 plast hele veien rundt - felger og dekk - M5 listen bak - M5 look a like eksos - sote rutene - MF ratt - bytte diverse interiørdeler til M-tech (girkule, håndbrekk, matter, dørpinner) - muligens lakkering (samme farge) - bytte til Shadowline lister utvendig og innvendig - muligens prøve å få tak i ett fint svart M-tech skinn interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Gratulerer med første bimmern.. kommer til å gå et par lapper i den her kan jeg tenke meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roten Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2010 Tusen takk for det hehe ja, det kan man trygt si skal bli fin den dagen den står ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Gratulerer med bimmeren, håper på å se deg på prosjektforumet med tiden da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Flott bil, synes den hadde riktig utstyr jeg! Og nydelig motor! Men den skal kanskje få sportsseter etter hvert? Blir gøy å se nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Liker planene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 E39 er en meget elegant bil som du vil få mye glede av. Planene dine høres fornuftige ut, så det er bare å peise på med bilder etterhvert som det skjer ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roten Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 KrHeLl: Ja, kommer tråd på prosjekt tråden så fort jobbingen og pengene begynner å trille inn igjen på konto Dufniall: Tusen takk for den ja, utstyret er ikke noe å klage på Motoren er helt suveren syns no jeg. Sportseter kommer med tiden EirikL: Det hørtes bra ut Er kjempe fornøyd med bilen Bilder kommer etterhvert så jeg får begynt med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå