Rotax8 Skrevet Mai 22, 2010 Skrevet Mai 22, 2010 hei har et lite problem her. veit ikke hovordan jeg skal få ut kasett/radioen i min e39. skal gå åver til år 2010 me CD så hvordan får man den ut
justemann Skrevet Mai 22, 2010 Skrevet Mai 22, 2010 Eg trur det finns mange trådar om E39 og radio/cd, så eit søk gjer nok underverk her. Men dersom du tek av volumknappen finn du ein skrue/brytar du kan skru på der, og så dra ut radiodelen. Deretter er det vel to skruar i underkant av kasettspelaren trur eg. Har du business, at du berre vil skifte kasettspelaren?
Rotax8 Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Skrevet Mai 22, 2010 e den business ja me integrert kasett:) eg tør fan ikej å rive å røske så mye:P henta biln igår så men skal prøve:) takk skal du ha:)
justemann Skrevet Mai 23, 2010 Skrevet Mai 23, 2010 Dersom du har Business skal du vel òg ha kablar til cd-vekslar om ikkje eg tek feil? Då er det jo eit godt alternativ med ein DICE-adapter, så kan du kopla til Ipod, det har eg og det funkar finfint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå