AndreS Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Hei Jeg har laget noen justerbare link armer for å justere luftfjæringen bak slik at man kan senke disse bak uten å måtte til BMW. Dette er samme system som Hartge brukte for å senke E61 bak og KW bruker på E39. Hartge har såvidt jeg har forstått sluttet å selge disse. Vil dette være interessant for folk? Gi beskjed pr PM. 350 kr pluss 26 kr i porto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Hei! Jeg har ikke E61 selv, men dette klarte jeg ikke å styre unna! Jeg vil rette en takk til deg, og alle som lager sånne ting på eget initiativ, siden det ikke er å få tak i på markedet lenger! Skulle ønske det var flere som brant for sånne ting! Jeg har flere ting jeg skulle ønske at fortsatt var i salg, men dessverre så forsvinner alt, og ingen brenner for å ordne det på egenhånd, er kreativ og bruker fantasien lenger.. Så, tusen takk til deg, AndreS! Jeg støtter sånne som deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreS Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 takk for komplimentet:) Jeg har laget noen sett nå. Så gi beskjed hvis dere vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Hei der.. hva er prisen? Jeg tenkte å senke nå ettersom settet har ligget klart i over en måned send meg gjerne melding på 90 17 60 06 så kommunikasjon går raskere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 VELDIG bra initiativ!! Dersom jeg kjøper meg E61 nå så har du et salg Hvor mye kan du senke med dette staget, og hva ser du for deg i pris for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreS Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 jeg har også instruksjoner for montering som kan sendes pr mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreS Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Hei som standard lager jeg de så man kan justere mellom std høyde og ca 30 mm senk. Men man kan enten si fra til meg, eller kappe ned gjengedelen litt selv, så kan man gå lavere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Gleder meg! Har fått på M pakka og så da blir det bra med litt senk og bilstein B8 rundt hele. Har en ekstra m frontfanger om noen trenger.. billig..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Heisom standard lager jeg de så man kan justere mellom std høyde og ca 30 mm senk. Men man kan enten si fra til meg, eller kappe ned gjengedelen litt selv, så kan man gå lavere. Vet du hvor mye nivåreguleringen "tåler" av senk før man kommer veldig i faresonen med denne? Man slipper vel å bytte dempere og fjærer bak når bilen har nivåregulering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Hvis du bytter fjærer på bilen din og den samtidig har nivåreg så er det noe veldig rart.. for på min og alle de andre jeg har hatt er det ingen fjærer. Bytter til B8 dempere som er laget for senk for da vet jeg det er optimalt. Kan nok fint senke et par cm pluss minus uten nevneverdige problemer. Det jeg har erfart er at hvis demperen er godt brukt og deretter får et nytt arbeidsområde så kan det oppstå lekkasje i tetningen og da er det fort slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreS Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 man har som sagt ikke fjærer bak med nivåregulering. Jeg har M understell fra før, og jeg kommer til å senke rundt 25 mm bak med originale dempere. ratioen er forresten omtrent 1:3 (1 cm på linkene her tilsvarer ca 3 cm senk). Noe særlig mer enn 3 cm senk bak tror jeg neppe noen kommer til å gjøre. 3 cm bak på en org M sport bil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreS Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 har forresten kun 1 sett igjen nå Mulig det blir laget flere etterhvert, men jeg får se ann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 jeg skal nok bare ha den ned 1 cm... maks 1,5... hvis ikke blir det subb subb om sommeren Har du sendt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreS Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Sendt ja:) Får håpe det kommer til deg så du får fikset det i helga! 1 cm senk vil være ca 67 mm lengde på leddet tipper jeg. Kanskje ned mot 65. Mvh André Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreS Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Jeg har ett sett igjen av disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå