Ringness Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Ja her er da bilen min, hatt den i 3 år nå knall fornøyd! Men må selges nå grunnet skolegang :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Velkommen til forumet! Ser ut som det mangler bilder av bilen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ringness Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 Velkommen til forumet! Ser ut som det mangler bilder av bilen her. Hehehe, ja ser det her jeg også! Men er snart oppe og går tror kanskje jeg bommet på forum også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Velkommen til forumet! Pen farge på bimmern din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ringness Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 Jo takk Er M5 blåfarge, bilen var orginalt grønn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Skikkelig fin farge ja, og det ser ut som om bilen har blitt tatt godt vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ringness Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 Skikkelig fin farge ja, og det ser ut som om bilen har blitt tatt godt vare på Det er den, er ikke med smil om munnen jeg skal selge den.. Blir nok en ny bimmer når utdannelsen er ferdig og det blir fastlønn igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Uh denne va nydelig jo! Trist at den må selges, men sånn er studentlivet dessverre.. Velkommen til Bimmers forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå