Stian_B Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 bump..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim_fug Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Har du lakka dem selv? Hvordan er lakken på de 17" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Jeg vil ha de derre 17" !! intressert i og bytte i mine OZ mito kopier ? mellomlegg fra meg ! Ikke mye da vell og merke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 kan jeg få bilder av alle de 17" når du kommer hjem på perm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 Heisann, 16" er lakkert selv og vært i bruk hele sommeren som var fine i lakken uten noe kantkjøringer etc... Når det gjelder 17" rc så er det flasset litt klarlakk etc, de trenger en renovering.... derfor den prisen... men de er runde og fine ingen bulker, når det gjelder kantkjøring husker jeg ikke helt mener det stortsett var flassing.... Skal få lagt ut bilder og data på rc felgene så fort jeg kommer hjem.... Bilde av oz? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 hei, jeg kan kjøpe 17 tommerne, du bor i oslo?, send meg ditt nummer på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2010 Heisann holder til i drammen..... Kommer hjem på perm 18.juni så ta kontakt rundt de tider... sendt deg tlf nr på pm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 rett etter lakkering, har sandblåst de og pulverlakkert etterpå med jotun pulver. Er ikke brukt etter dette.. Si ifra om du vil ha fler bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2010 Tar du et bilde av framfelgene så jeg ser navet på felgen og ta gjerne ett mål av avstanden fra navet og inn til eikene.... dim på felgene et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 det er bare flass på klar lakken eller er det noe skader også? passer de ikke med de bremsene du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2010 det er bare flass på klar lakken eller er det noe skader også?passer de ikke med de bremsene du har? Er flass ja... litt usiker på kantkjøring... husker ikke helt men som sagt får sjekket alt dette så fort jeg kommer hjem... men tror ikke det var noe kantkjøring.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 De er 10,5 bak 9 foran, 50 inpress foran, og 40 bak.. har noen heftige spacere. Og de hadde gått rett på E30n din. , og de hadde sett overgrymme ut pluss at jeg er jævli keen på de rc hjula dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 det er bare flass på klar lakken eller er det noe skader også?passer de ikke med de bremsene du har? Er flass ja... litt usiker på kantkjøring... husker ikke helt men som sagt får sjekket alt dette så fort jeg kommer hjem... men tror ikke det var noe kantkjøring.... høres bra ut, send meg en pm når du er hjemme da, så henter jeg dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå