Jørgen Lie Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Sitter to nesten nye og to litt brukte Nankang 205.50.15 dekk på de.. ET38 som sagt.. Felgene er så å si aldri brukt Ser helst jeg slipper å sende, men kan være behjelpelig med frakt til Kristiansund/omegn... Bud over 1000.- !!! Jørgen Lie 909 85 402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 up and go Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidar3.0 Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Er ike interessert i dekkene men felgene kunne kanskje vert intressante for rally bilen min. Hva er senter diameter? Om det er innsats-ring i senter så mål uten denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 Er ike interessert i dekkene men felgene kunne kanskje vert intressante for rally bilen min. Hva er senter diameter? Om det er innsats-ring i senter så mål uten denne. Det får jeg ikke målt før torsdag den uka som kommer nå, altså den 3.juni, for da skal jeg hjem igjen. Men send meg en PM på torsdag så skal jeg måle uten senterringer i plast om du er intr. Bedre å evt sende også uten dekk da i grunn.. 800.- for kun felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidar3.0 Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Ok. Den er god. Er skjelden innom forumet men om senter er ok så kjøper jeg de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 beklager, men kom seint hjem i kveld. skal fikse d i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidar3.0 Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Jeg slo til på et annet sett med velger. Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 Okei, den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå