Gå til innhold

7x17'' Hvite MOMO Thunder et35 4*100

Sturlis
 Share

Anbefalte innlegg

Selger felgene mine, det er ett sett med Hvite momo thunder. De er nye for et år siden, og fremstår som strøkne. To splitter nye dekk (kjørt et par hundre km, bakdekkene er det masse spor igjen på. Dekkene er av type Nankang Sport NS-1 215/40/17.

De er IKKE kantkjørte. Det er et par merker i de, men de er små. Boltsirkelen er 4*100, innpress 35. De har stått på e30, med 20mm spacere som kan følge med. Felgene alene kostet 10.000 nye, så jeg hadde tenkt meg minimum 6000 for de...

20i396wlwrajaxlcgb23.jpg

tjwnq960hprxywh7x0j5.jpg

3ewim6ccqd5wd6lqb05i.jpg

t9oi6zrdpfwiqk18aisr.jpg

6qlpw6wzp3eswkacf0gv.jpg

yl3z2uedxxvi82260r6q.jpg

budftr1vj3nuw07g6rzt.jpg

goyk9dhzfwamzwm8raae.jpg

amyh6wqgflegk4oy9py2.jpg

tzggsttvldmo0isr382k.jpg

fxhhi10zkxjuoqm4dc0o.jpg

loojvvj9ozlw34ibat86.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud disse felgene er rå.. Lenge siden jeg har sett felger som passer SÅ fint på e30 :mrgreen: Synd at jeg må på full sjekk hos biltrangsynte og sikkert bruke 5-8 tusen kr på det :( men får se om jeg får råd når feriepengene kommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4500 .. men da det på grensen .. siden de er brukte å jeg må kjøre enn god strekning for å hente dem .. trenger felger fort .. så jeg må ha svar i morra om jeg kan hente dem ,, å det er ikke så mange andre enn meg som har meldt interessen på dem ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du finne deg noen andre tror jeg, eventuelt om jeg sier ifra til deg hvis ingen andre melder interesse for de ;) Hadde tenkt meg 6000... Ja, de er brukte, men i meget bra stand. Skal du kjøpe disse nye med de spacerene og dekk koster de over 13.000!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er tøffe felger .. ellers hadde jeg ikke vært interest i dem .. men tar fort enn hel dag for å få henta dem oxo .. møter du meg i drammen så kan gi deg 5 lapper for dem i kveld ellers så har jeg noen hvite oz racing felger på hånd som jeg får vite mere om i kveld .. men de er bare 16" .. så dine frister mere vil jeg si ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...