Sturlis Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Selger felgene mine, det er ett sett med Hvite momo thunder. De er nye for et år siden, og fremstår som strøkne. To splitter nye dekk (kjørt et par hundre km, bakdekkene er det masse spor igjen på. Dekkene er av type Nankang Sport NS-1 215/40/17. De er IKKE kantkjørte. Det er et par merker i de, men de er små. Boltsirkelen er 4*100, innpress 35. De har stått på e30, med 20mm spacere som kan følge med. Felgene alene kostet 10.000 nye, så jeg hadde tenkt meg minimum 6000 for de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rødvin Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 får begynne budrunden med 3500 jeg da .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 Vil nok ha litt mer for de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rødvin Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 4tusen da .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Herregud disse felgene er rå.. Lenge siden jeg har sett felger som passer SÅ fint på e30 Synd at jeg må på full sjekk hos biltrangsynte og sikkert bruke 5-8 tusen kr på det men får se om jeg får råd når feriepengene kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 De er helt rå ja ;D men de subber dessverre for mye med den senken jeg har,pluss at jeg går fort lei av ting, så må nok selge de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rødvin Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 synes det er rart ingen andre har bydd på felgene her .. lenge lar du felgene ute før du selgene dem forresten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 vil helst selge de med en gang, trenger penger til nye felger, men de går ikke for 4... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rødvin Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 hva må du ha for dem da? burde sette enn minstepris når du skal selge noe .. så slipper du skambud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rødvin Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 4500 .. men da det på grensen .. siden de er brukte å jeg må kjøre enn god strekning for å hente dem .. trenger felger fort .. så jeg må ha svar i morra om jeg kan hente dem ,, å det er ikke så mange andre enn meg som har meldt interessen på dem .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 Da får du finne deg noen andre tror jeg, eventuelt om jeg sier ifra til deg hvis ingen andre melder interesse for de Hadde tenkt meg 6000... Ja, de er brukte, men i meget bra stand. Skal du kjøpe disse nye med de spacerene og dekk koster de over 13.000! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 Og to av dekkene er helt nye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rødvin Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 de er tøffe felger .. ellers hadde jeg ikke vært interest i dem .. men tar fort enn hel dag for å få henta dem oxo .. møter du meg i drammen så kan gi deg 5 lapper for dem i kveld ellers så har jeg noen hvite oz racing felger på hånd som jeg får vite mere om i kveld .. men de er bare 16" .. så dine frister mere vil jeg si ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rødvin Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 vil jo si at det er rart at det har vært litt litt respons på så gromme felger .. har ikke folk kroner om dagen eller ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 Skal innover til oslo en av de nærmeste dagene for å hente meg nye felger, men jeg hadde tenkt meg 6000 for de altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå