Julian Sommer Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Er en sirkel med tre prikker på hver side, som lyser i min E34. Hva betyr dette? Har det noe med bremser å gjøre? Er nederst til høyre i instrumenthuset. ABS-lampa mi lyser også. Så jeg har trolig en defekt abs-sensor. Takk på forhånd
jensemann23 Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 det betyr utslitt bremsebelegg hvis det er et slikt:
godsson Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Trur det er føleren til bremseklossen som er defekt. Fekk opp det samme symbolet når eg byttet klosser, da eg sleit i stykker føleren. Sjekk eller skift føleren og sjå om symbolet detter vekk
-Erik- Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Trur det er føleren til bremseklossen som er defekt.Fekk opp det samme symbolet når eg byttet klosser, da eg sleit i stykker føleren. Sjekk eller skift føleren og sjå om symbolet detter vekk Ja enten er føleren gåen, eller så er det faktisk på tide å bytte bremseklosser
Julian Sommer Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Skrevet Mai 25, 2010 Takk for svar Skal sjekke klossene i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå