Kvalert Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Nå har jeg endelig kjøpt meg ny e30! 4 år siden jeg solgte min forrige e30 325i, og har lett etter ny siden. Tok litt tid å finne en i så bra stand som jeg ville ha, men endelig dukket den opp. Kjøpte bilen til Morten Stjernstedt, som har en tråd om bilen liggende her på forumet. Noen korte fakta om bilen: 1989 BMW E30 325i 2-dørs. Nettopp passert 115.000 km på telleren. Bilen er så å si original bortsett fra m-tech II vinge, frontleppe, chip, åpent luftfilter, bilstein dempere, brembo bremser, powerflex foringer og Keskin KT1 felger. Jeg har ingen store planer for bilen bortsett fra å holde den like strøken som den er i dag. Har ikke rukket å ta noen bilder av bilen enda, så jeg kopierer bare noen fra selgeren Nye bilder vil komme etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 strøøøken bil! hvor mye måtte du ut med for denne lækre kjærra?=D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvalert Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 115.000! Verdt hver ei krone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Gratulerer med en kjempe strøken E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Skikkelig pent eksemplar det der ja Har selv stått å sikla på den der. her er et par bilder av bilen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 115.000! Verdt hver ei krone Ingen dum pris! Var selv på det treffet som 1. bildet er i fra, og bilen er sinnsykt fin! Er du medlem på vacn du også, eller? Edit: Faktisk jeg som har tatt bildet av rumpa på bilen, hehe.. Forøvrig et sugent dårlig bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvalert Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Var medlem der i fjor, men har ikke kommet så langt at jeg har fått betalt regninga for i år... hehe Nå er audien blitt degradert til konebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Gratulerer med en av de mest strøkne bilene i norge, uansett merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvalert Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Var på GS å bestilte meg nytt ratt i går. Eneste som irriterte meg med bilen innvendig egentlig... Original rattet såg rimelig slitt ut, men nå blir det bra vettø Bestilte originalt M ratt, lurer på om det er m-tech II? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Dette er orginalt M-tech II ratt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcushs Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Strøøøken bil! Misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvalert Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Fint med mtech-1 ratt, men kanskje enda finere med mtech-2, spesielt på en facelift! Stolene innvendig har ikke irritert deg altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvalert Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Nei, egentlig ikke... Kunne selvfølgelig ha tenkt meg skinn, men vil beholde det så originalt som mulig og stolene som står i ser ikke ut som er blitt brukt engang med tanke på at bilen er 21 år gammel!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Tenkte vell mest på sportsseter, er en drøm å sitte i sammenlignet med flate originalstoler Problemet er vell å finne noen som ser like bra eller bedre ut enn de som står der nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå