Gå til innhold

E30 325i '89

Share

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig kjøpt meg ny e30!

4 år siden jeg solgte min forrige e30 325i, og har lett etter ny siden. Tok litt tid å finne en i så bra stand som jeg ville ha, men endelig dukket den opp. Kjøpte bilen til Morten Stjernstedt, som har en tråd om bilen liggende her på forumet.

Noen korte fakta om bilen:

1989 BMW E30 325i 2-dørs. Nettopp passert 115.000 km på telleren. Bilen er så å si original bortsett fra m-tech II vinge, frontleppe, chip, åpent luftfilter, bilstein dempere, brembo bremser, powerflex foringer og Keskin KT1 felger.

Jeg har ingen store planer for bilen bortsett fra å holde den like strøken som den er i dag.

Har ikke rukket å ta noen bilder av bilen enda, så jeg kopierer bare noen fra selgeren :)

Nye bilder vil komme etterhvert...

wyoxyz5q2xf1c35yg8i7.jpg

27voeymdx552ipiq18n1.jpg

h25qhuo1gyeihtv2dptq.jpg

vhyr8l5cap2dqejh0pa5.jpg

tsa2822d2ejhb6umw5pw.jpg

joc0jpsi0ilnsw6jfwzv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

115.000! Verdt hver ei krone :)

Ingen dum pris! Var selv på det treffet som 1. bildet er i fra, og bilen er sinnsykt fin!

Er du medlem på vacn du også, eller? :)

Edit: Faktisk jeg som har tatt bildet av rumpa på bilen, hehe.. Forøvrig et sugent dårlig bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på GS å bestilte meg nytt ratt i går. Eneste som irriterte meg med bilen innvendig egentlig... Original rattet såg rimelig slitt ut, men nå blir det bra vettø :-) Bestilte originalt M ratt, lurer på om det er m-tech II?

udx19cz9vrfve0ng0h67.jpg

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, egentlig ikke... Kunne selvfølgelig ha tenkt meg skinn, men vil beholde det så originalt som mulig og stolene som står i ser ikke ut som er blitt brukt engang med tanke på at bilen er 21 år gammel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte vell mest på sportsseter, er en drøm å sitte i sammenlignet med flate originalstoler :) Problemet er vell å finne noen som ser like bra eller bedre ut enn de som står der nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...