Gå til innhold

Fence audio?


Anbefalte innlegg

Lurer litt på om Fence audio er noe tess i det hele, ser ikke låvende ut.. satt på netthandelen og tulla og vann ett par med 6x9 og 2x 10" 300watt subber for runt 300 kroner. Lurer på å gji dette til dama om det ikke er noe tess. noen som har erfaring med fence?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh, nei anlegg har jeg, pioneer og jbl som dominerer bilen. Vann det bare på netthandelen, tenkte at det ikke er noe "tap" om det er dritt.. 300 kroner er jo ingenting. tenkte jeg skulle spørre, gler meg litt til og få dem i posten så får jeg se hvor gale det er, om jeg sprenger dem eller om jeg bare gjir dem bort ^^. men takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du absolutt kan få grei lyd med de høyttalerne hvis du driver dem med en OK forsterker. Jeg har kun erfaring med 2X10 sub og syns den spiller helt greit den. Tror egentlig disse høyttalerne får mye ufortjent klager pga de blir brukt av folk som ikke helt vet hva de gjør og f.eks spiller med altfor liten forsterker. Det er tross alt det som er den største grunnen til at høyttalere blir sprengt! For de pengene du har spart, kjøp en god forsterker og jeg tror du kan få et anlegg som du kan bli fornøyd med. (eller dama di;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh, forsterkere har jeg ^^. 1 4 kanals å en 2 kanals, bruker da ikke den 2 kanals forsterkeren nå, så kan bruke den på subben for å teste. får see, tenker nåk jeg skal skrive et inlegg om fence audio etter det er blitt testa slik at folk slipper og lure på om dette funker eller ikke, veldi lite feedback på nette om dette merke.

kommer da den 28.05 håper jeg ^^. vist ikke streiken hindrer meg >.<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...