Langlo Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 tenkte de var på tide å få lagt ut noen bilder av kjærra mi å inne her så her er noen bilder håper dere liker det dere ser : har flere bilder om dere vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 stilig! meget pent. ja pøs på med flere bilder. mer info om felg og dekk? jeg vil ha 19 på min, noen erfaringer å dele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Utrolig stilige bilder! Helt nydelig =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 skal pøse på med bilder jeg bare jeg får denne uploadtingen til å fungere noen link til en side jeg kan laste opp bilder til? 19" ja, synes det er helt herligt å kjøre med har 8,5" fremme og 9,5" bak, 235/35-19 rundt hele, for å unngå subbing bilen er senket 45/30 noe jeg mener er helt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Så meget pent ut Ville vel selv droppa lyktesenkerne og wunderbaumen Last opp på www.photobucket.com Gjerne info om bil og hva som er gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Den var nydelig, du har ikke bilder av ''rumpa'' og? fikk lyst å se mer nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 hehe bilder kommer. rompa er ikke blitt gjort noe med enda.. så den er så og si orginal gjort med bilen: *lakk av lister *senkefjærer Lowtec 45/30 *Clubsportlipper *Xenon, Lang, Nær og grøft *19" felger *Chrome blinklyspærer *FK Lyktesenkere *Dynabel Stereo sikkert mer jeg ikke kommer på i farta Skal gjøres: *Eksos *Toning av alle sideruter og bakrute ellers så vet jeg ikke om noe mer som skal gjøres kom med tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Så meget pent ut Ville vel selv droppa lyktesenkerne og wunderbaumen Last opp på http://www.photobucket.com Gjerne info om bil og hva som er gjort. Wunderbaumen kan jeg være enig med deg, passer best i volvo:p Men lykte senkerene passet fint inn syns jeg =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 ooog BAUM må man jo ha.. HEHE kansje dere har en lur plass å sette de? må ha lukten lyktesenkerne synes jeg passet bra på bilen.. har aldri vært fan av lyktesenkere men denne gangen likte jeg de litt.. festet med dobbelsidig teip så ikke no problem å røske av når man føler for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 min Gode venn Steffen som Har tatt bildene.. har ikke fått tiden til å redigere alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Nydelig vogn! Behold lyktesenkerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Nice bil !! Likte den akkurat slik den er no! (men hadde vert fint med eksos dobbelt utblås på venstre side ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 Takker! dobbelt utblås er på vei og toning av alle rutene untatt frontrute blir gjort i slutten av juni.. da tenker jeg den er ganske så ferdi... kansje m3-speil eller AC speil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 noen som vet hvor man får tak i carbonemblem til bakluke, og sorte blinklys fremme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå