Gå til innhold

Sentrallås E36

Matz
 Share

Anbefalte innlegg

Batteriet på bilen min gikk tom for en uke siden når jeg og en kamerat skulle fikse noe på anlegget, fikk ladet opp batteriet lenge nok til at den startet, og da sto den på tomgang en stund, samt at jeg kjørte den rundt litt for å få ladet opp batteriet litt. Etter dette har det ikke vært noe problemer med strømmen, og bilen starter på første forsøk hver gang, men sentrallåsen på bilen har blitt rar. Når jeg låser, tar det kanskje 1 sekund etter at dørene er blitt låst til bilen låser opp alle dørene igjen. Ikke det at det er noe veldig farlig, men begynner å bli litt irriterende.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik var det på min bil også. Jeg fant ut at det var en av dørbryterne som fusket så bilen trodde at en av dørene ikke var lukket. Denne ble byttet og alt var i orden igjen. Det rare er at kupelyset ikke slo seg på, det kom på kun når jeg åpnet døren. Vet ikke om kupelyset og alarmen er koblet til uavhengige brytere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...

Ser dette er et gammelt innlegg men kan jo slenge inn et forslag. jeg hadde samme problemet og fant ut at det var pinnen (den som du kan dra i og dytte ned for og låse døra) som skrapte litt borti skinnet på dørpanelet. det som skjedde var at når jeg låste bilen så ville ikke den ene pinnenen helt ned noe som resulterte i at alle dørene ble lukket opp igjen etter rundt 1 sekund =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...