Gå til innhold

318tds proskjekt selges(eller trenger du deler si ifra)

Share

Anbefalte innlegg

selger da bilen jeg aldri blir ferdig med får en datter i august så må prioritere det

bilen har ikke vært på veien etter at den ble lakkert og gjennstår en del før den er ferdig.

selges for 20000 hvis noen er raske så kan også helt nytt supersport justerbart for og bak følge med

står apex 60/40 senk på den nåbilen har klimaanlegg og bytta til 97 optikk og har momo 17tommere på sommeren der trengs det 2 nye hjul

bare og ringe på 93491347 bilen må bort hvis det ikke er noe interesse for bilen så går den i deler i stede

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=23745&start=45

http://www.bilforumet.no/prosjektforum/164521-tarzan-bmw-318-tds-owp-tuning-com.html

DSCI0153.jpg

DSCI0012.jpg

DSCI0011.jpg

DSCI0132.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ny front rute og bakrute og limt inn side rutene justere litt på dører og sånt trenger litt pakninger og skruer og noen deksler er bare bakfanger og frontfanger som må settet på og få tilpasset nyre ramma har det er helt nytt panser,framskjermer,nyrer bakluke og ei dør,.har bilstein og hr fjærer liggende og helt nytt supersport justerbart foran og bak også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

har du sett den siste PM jeg sendte, er interesert i å kjøpe uten innbytte hvis ikke det var av interesse

så pm nå bilen haar godt 267000km sports intriør 2sone klimaanlegg sitter apex 60/40 med apex dempere har også helt nytt supersport justerbart som også er justerbart bak kan følge med.momo race 17 sommer trenger 2 ny hjul orginale alu vinter som bilen står på.litt overflate rust inni bagasje rommet i er vel bilde av det på en av trådene over her.det er en 1996 modell men 97 mod skjermer og nyerer tenkte og se om jeg fikk startet den for har stått en en stind nå men kjørte bilen når jeg flyttet den dit den er nå men det er noen år siden.må bare fikse batteri og bytte olje.og den har sentrallås med defa men den er det noe galt med så koblet ifra noe mer du lurer på så er det bare og spørre. ohh sota ruter men må ha ny bakrute som også må sotes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke skyldige årsavgifter eller heftelser skal finne vognkorte for og få reg nummer

har også papirene på siste eu kontroll jeg tok før jeg tok av skiltene. pris kan diskuteres kommer noen med et bud jeg kan leve med så går den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...