Larswilliam Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 vell vell. byttet fjærer på e30n her om dagen, klarte selvfølgelig å slurve med hammeren og slå sund noe gjenger. har prøvd å file dette bra igjen, men det gikk ikke! noen som har forslag? eneste utvei er vell å kjøpe ny bærebru, eller? er den delen som er merket med rød som er ødelagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 dette gjorde eg og første gang eg skulle av med denne, eg brukte gjenge verktøy til å gjenge opp igjen bolten, funka fint etter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 eller du kan presse ut den som er ringet rundt å sette i en ny? det gjorde jeg da mine var ødelagt (hull i gummi ) .. Sett den i ei presse å press den ut, å så kommer sikkert den yttre ringen til å sitte igjen, den kan du meisle ut/klive med skjærfil etc. Så presser du bare inn en ny Koster ikke så mye på koed.. trenger ikke kjøpe hele bærebrua Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 gjeng opp eller bytt hele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 eller du kan presse ut den som er ringet rundt å sette i en ny? det gjorde jeg da mine var ødelagt (hull i gummi ) .. Sett den i ei presse å press den ut, å så kommer sikkert den yttre ringen til å sitte igjen, den kan du meisle ut/klive med skjærfil etc. Så presser du bare inn en ny Koster ikke så mye på koed.. trenger ikke kjøpe hele bærebrua hadde håpet på at det var muligheter for å få bytta denne, men fant den ikke på Gs, får sjekke koed da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 https://www.koed.no/2.1.1.asp?bokstype= ... &soegeord= Kanskje denne viser vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå