rel0ad Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Må ha ett verktøy for å fjerne en kopp med umbrako i midten, hvem selger det? Biltema? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 huh? Den umbrakoen er bare for å holde igjen fjærbeinet så du kan løsne det uten muttertrekker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Jeg kjøpte et sånt sett på Biltema til å skru av topplager på min E36, men de passet ikke. Jeg pleier å holde igjen med ei rørtang, men er nøye med å "isolere" mellom kjeften på tanga og stemplet/stanga med tøy/papir/skinn/gummimatte etc, alt for å unngå å få merker i stanga og ødelegge demperen;-( Så skrur du mutteren på toppen med pipe. Noen topplager er svært trange mellom mutter og topplageret, så "spesialpipe" kan være grei å ha. Jeg lagde min egen av ei tennplugg-pipe som jeg måtte slipe opp 1mm inni.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå