Patrick92 Skrevet Mai 25, 2010 Skrevet Mai 25, 2010 jeg selger da noen e30 deler. delene jeg da har er: powerflex foringer: centriske bærearms foringer (2 stk) differensial foring (1 stk) travers foringer (2 stk) sving armer bak (4 stk) kjøpte alt dette for 2600 kr på koed og det er ikke brukt så selger det for 2000kr: ) (SOLGT) har også en helt ny fram skjerm til e30. høyre side pirsen på denne ny er 1100kr ca men selger den for 800kr har også 4 dører til e30. de er lakkert svarte, ikke rust på de. selger de samlet for 3000 eller bud. har en 323 motor som har gått litt over 200 tusen. vet ikke om motoren starter men jeg har kviteringer på diverse servicer som er gjort så den skal starte. denne selges da komplett med girkasse og alt for 2000. har panser og bakasjelokk. panseret er ganske fint med scoop. det er faktisk ganske fint bygd. er en rustflekk på det bare men kan eventuelt pusse det ned og ta rusten før salg. bagasjeluken er ikke så veldig fin, det er noen hull etter spoiler osv, men denne kan også pusses ned og fjerne hullene før salg: ) pris for panser og bagasjelokk som det er nå blir 1200kr men hvis jeg skal pusse det og fikse det så de bli fint så grunne det så setter jeg pris på 2000kr har også en god del deler til bakaksling som diff og travers osv. så det er bare å legge ut bud på de. har i tillegg komplett ledningsnett til en 323. så hvis noen er intr. er det bare å si ifra. jeg har ingen bilder akkuratt nå men de kommer så fort som mulig. er det noe dere lurer på er det bare å si ifra kom med bytte forslag hvis dere føler for det å Holder til i trysil, i hedmark alt kan selges samlet for 8000kr da får dere med alt jeg eier og har av e30 deler.
Patrick92 Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Skrevet Mai 25, 2010 jeg holder til i trysil, beklager for sent svar. hehe. framfanger er den samme for 2 og 4 dørs hvis jeg ikke tar feil. tror kanskje jeg har skrivd lit feil det er framskjerm jeg mener, framskjerm høyre side.
bJQRN Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 Er muligens intr i motor, jeg bor like ved Hamar. Har du noe mulighet for frakt?
Patrick92 Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Skrevet Mai 26, 2010 bud på 1950 inkl frakt på powerflexen:) og til bJQRN frakt kan vi alltids ordne skal du ha girkasse og?
bJQRN Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 bud på 1950 inkl frakt på powerflexen:)og til bJQRN frakt kan vi alltids ordne skal du ha girkasse og? Ja, komplett? (hjerne,ledningsnett,kasse,tenningsmodul,motor, osv) evnt selger du det billigere uten kasse?
Patrick92 Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Skrevet Mai 27, 2010 vil helst selge alt samlet, så prisen vil jeg nok ha på 2000 uansett. med eller uten kasse. men frakt kommer jo i tillegg da
jokke0090 Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 Hei. kjøper motoren din! kan hente den imorgen? send meg en melding. 47265053: ) Mvh joakim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå