Fixfax Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 har du nav bak? hva er diameteren på lagerflata i allefall?
Patrick92 Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Skrevet Juli 29, 2010 hei. alle delene er desverre solgt.. men angående motor å gir så er vel det man kan kalle stjelt av jokke0090 her på forumet, han sa at han hadde overført penger på kontoen min, noa han derved ikke hadde gjort, har verken fått penger eller motor tilbake.. han har skrivd under kontrakt på at pengene er overført, er det noe jeg kan anmelde tror dere ?
Pes Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 det er noe dritt.. Da ville jeg ha dratt hjem til han jeg da.... anmelder du det så tar det bare 100år og du får ikk noe igjen for det....
Patrick92 Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Skrevet Juli 31, 2010 jeg tenkte jeg skulle ta en tur hjem til han ja, det er litt sure penger å miste...
Pes Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 .... ellers så er det sikkert noen her på forumet som kjenner til han eller noe slikt vel?
Patrick92 Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 det kan jo hende det! hvordan kan jeg få spurt ell så de får sett det liksom, han karen heter joakim johansen og er fra brummendal. det er det jeg vet
winchester Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Lag en ny tråd i Annet bil- & motorprat seksjonen, hvor du skriver brukernavnet og navnet som trådnavn, for å advare andre mot han, samt finne ut om noen kjenner til han. Ville ikke tillat dette, så håper du får penger eller motor levert tilbake!
bJQRN Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 har du bremsecaliper høyre side foran til e30 320i? svar på pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå