KalMar Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Som topic, hva er greit å bytte sammtidig som man skal bytte motor (ny overhalt). Det skal inn en m20 med snurre. Tenkte mest på ting som du kommer lett til når motor er ute. -motor,girkasse fester -clutch -giroverføring (?) -bensin slanger (?) Noe dere vill tilføye?? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Hardykoblingen er vel ikke så dum å ta en titt på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Hardykoblingen er vel ikke så dum å ta en titt på ? Stemmer... Føler det er noen ting til jeg må bytte, men kan ikke komme på hva det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 regreim kan være greit å ta når den er ute, men mtp at den er nyoverhalt så er vel den ny. samme med vannpumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Ja det blir satt inn en annen motor av samme type, bare fulstendig overhalt.. er tingene "rundt" jeg kunne trengt en grei kryss liste slik at jeg slipper ut med motor 2 ganger.. eller at bilen må stå noen uker ekstra pga. mangel på noen deler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 ville sett på hardyskiva , gummiføtter på girkasse, motorfestene og gummien der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå