Sfx Powar Skrevet Mai 25, 2010 Skrevet Mai 25, 2010 hei, har problemer med at vannet renner rett inn i min e30. jeg vet hvor det renner inn, men vet ikke hva som er galt, håper på gode svar. der den røde ringen er lekker vannet inn i en "luftekanal som er der.... Lånte bildet av deg østgaard
ehrnst Skrevet Mai 25, 2010 Skrevet Mai 25, 2010 sjekk for tett drenering på passasjersiden. sitter et rør/slange på torpedo. den er alltid tett
Sfx Powar Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Skrevet Mai 25, 2010 sjekk for tett drenering på passasjersiden.sitter et rør/slange på torpedo. den er alltid tett passasjerside? er på førersiden det lekker, men skal se om jeg finner den.. Takker for svar..
Sfx Powar Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Skrevet Mai 25, 2010 sjekk for tett drenering på passasjersiden.sitter et rør/slange på torpedo. den er alltid tett Takker for svar, var rett det du sa, var heeelt tett
ehrnst Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 det kan være andre ting som gjør det og. Men den der er alltid en synder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå