Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

åja, så den kan kobles på der hvor orginal hjernen er? og så blir orginale nettet brukt? lmm osv er der??

grunnen til at jeg må ha datasprut el lignende er fordi at org ledningsnett er brudd på eller noe lignende.

Skrevet

Det stemmer. Du må kjøre uten LMM, eller vet ikke om du må, men det går iallefall ann. Det er anbefalt med datasprut om du skal kjøre med turbo oppsett pga du får mere justeringsmuligheter på alt mulig.

Skrevet

Det er gamle typen m30 motor jeg har, alstså den som står i e28. Passer dette den?

5000 var litt i dyreste laget for et byggesett som man bygger selv, da er det like greit å kjøpe nytt.

Skrevet

ved rask handel kan jeg si 4000, ved att du henter det i ålesund, som sagt så er det bare litt småtteri igjen. Lavere går jeg desverre ikkke

Skrevet

Det har vært koblet opp på en m52 motor, er med tenningsmoduler, luft temp senor og mapsensor. ledningsnettet må nok forlenges og loddes om , ligger ikke inne noen grunnmap dessverre. men det kan sikkert intregrale8v hjelpe deg med her inne, har kjøpt det av han.

Du må ha trigger fra e34 m30 motor (60-2) og tps sensor i tillegg.(gas spjeld posisjon sensor).

Skrevet

Loddes om? eller bare at alt er for kort? trigger er nok ikke prob å skaffe, lurer på om det går an å bruke orginal gasspjeld sensor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...