Hagestande Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 DVD-spiller og forsterker i ett! Suveren til de som vil se film og høre på musikk, uten å ha mange komponenter. Legger til finn.no-annonse. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=22516534 Kan vel også fikse en bimmers-pris, hvis det skulle bli sånn.. Vh Emil Hagestande Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Bump! Kostet 3000 ny, har kvitto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Fin denne, men har man bruk for ENDA en ting da tro... Vil du bytte i en større Pioner Receiver da kanskje? Tror det er 5*80W. Edit: Fant bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Nei, trenger vel ikke stort mere enn denne. Men har man squeezebox ++ er det greit med denne.. Egentlig mest interessert i penger, men du kan få den enda billigere hvis det frister? gi meg et bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Det jeg mente var vel heller om jeg trenger ENDA en ting. Har vel igrunn nok enheter å spille musikk på, men liker din. Praktisk enhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Ja, riktig. Sånn sett.. Får aldri nok vettu Men som sagt har jeg en ny forsterker som holder til mitt bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Kan få med Guitar Hero til Xbox360 som du ser i bakgrunnen på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Hehe, lite som frister med Guitar Hero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 BUMP... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå