Gå til innhold

JAAS Ole's E28 S38B38 PT7675BB


e28turbo
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det :)

Det er vell den gamle til kinnby. Snakka med eieren på rudskogen, og fikk studert perlen. Jævla tøff bil !! Liker veldig gått polizei konseptet. Vurderer faktisk annen lakk for tiden, begynner å bli mange hvite e28 omkring.

Lakk plan nr.2 er forøvrig enda hemmelig :)

Håper du går for polizei looken!! den er bare helt sykt rå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Det er vell den gamle til kinnby. Snakka med eieren på rudskogen, og fikk studert perlen. Jævla tøff bil !! Liker veldig gått polizei konseptet. Vurderer faktisk annen lakk for tiden, begynner å bli mange hvite e28 omkring.

Lakk plan nr.2 er forøvrig enda hemmelig :)

Håper du går for polizei looken!! den er bare helt sykt rå..

Ikke usannsynlig det blir polizei look, men tror kansje de grønne partiene blir foliert, kommer ann på pris.

Den som venter får se :bart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :D

Ble litt borthefta med noe kursgreier denne uka, men til helga blir det ful drift igjen. Skal begynne med grenrør i første omgang, så blir det produksjon av nytt innsug. Får tak i s38 gasspjeld å innsugboks, så det skal tilpasses for montering.

Har vell egentlig bestemt meg for innkjøp av en Precision PT6765 turbo, så om noen trenger en Holset HX55 så skrik ut!!! Den er i veldig bra stand :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg skuffe de som evt. hadde håpet på polizeilook på prosjektet, har nå bestemt meg for annet konsept, dette kun for at det skal bli helt unikt. Velger å tro designet ikke blir skuffende.

Ingenting røpes her å nå hva angår det nye konseptet, selvfølgelig for å unngå at noen stjeler ideen :D

Grunnfargen blir AlpinWeis 3 \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...