Jås Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Hei,selger et sett med dekk,225\40-18 og 255\35-18. Disse kom på ny bil for ca 3 uker siden,og er kjørt under 3000,så er som nye. Er run flat dekk... Kom med bud?? Kan ta bilder av de aktuelle dekka om noen trenger,men gadd ikke springe i kjelleren nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 pris du hadde tenkt deg? hvor langt fra oslo holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 60 mil fra oslo ca,men kan kanskje ordne billig frakt. Alle bud fra 3000 blir vurdert,koster 7500 hos sharif... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 ok, er du intresert i å selge de 2 fram dekka da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Nei,foreløpig vil jeg helst selge samlet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 kan legge inn bud på 3000,- inkl frakt! så får jeg selge de bak dekka om jeg får dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Bud notert,men venter litt til...hvor bor du? Kan sikkert få de sendt til en terminal billigere en med posten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 bor i oslo! hvor lenge har du tenkt å vente? så jeg vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Skal forhøre meg med etpar kompiser som kjører langtransport,regner med du kan plukke opp dekka på en terminal eller lignende? Kan prøve å gi et svar iløpet av etpar dager om det er ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 ok. gi meg svar uansett da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Hei,beklager sent svar,men fikk ikke ordna noe billig frakt. Men kan være med på å spleise litt på posten sin muligens... Vet ikke helt hva den blir da,klarer ikke helt å tolke prissystemet til posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 jeg har lagt inn bud på 3000,- inkl frakt da. hvor mye frakt kommer på vet jeg ikke. men det skal ikke koste så mye vil jeg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Skal sjekke innom posten imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå