Dolk Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Jeg har en 88mod orginal M3 som jeg skal selge. Annonse til finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Så jo meget fin ut og syns den var billig jeg. Løp å kjøp folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Er nok KM som trekker ned prisen her, men de setene var jævla pene! Forøvrig pen bil også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Bilen blir vist til etterkontroll i morgen så da er den EU godkjent og annonse på finn aktivert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Jeg måtte fjerne annonsen for finn er ikke glad i sånt, legger den inn igjen når den er aktivert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå