Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvor man får kjøpt? vil ikke kjøpe av sharif da disse er veldig myke og knekker lett. verktøyet en nesten som en torx bare at det er 8 kanter i stede for 6 som på torx. noen som vet hvor man får kjøpt? eller kansje noen som vet hva dette verktøyet heter?

Skrevet

jeg fikk ut mine med torx... har du rett str, så går det bra.. så lenge spora ikke er ødelagte.. jeg måtte ha min på verksted for å få ut en skrue.. så vær forsiktig

Skrevet
Bilde av en slik bolt?

Mulig jeg har fra noen gamle bolter

det hadde jo vert helt knall vis du hadde hatt det. her er bilde av bolten ny9rz56kl3as1f8ki6e6.jpg

Skrevet
jeg fikk ut mine med torx... har du rett str, så går det bra.. så lenge spora ikke er ødelagte.. jeg måtte ha min på verksted for å få ut en skrue.. så vær forsiktig

har prøvet med torx, men synes det passet så dårlig at jeg prøvde ikke å skru opp. bedre og bruke noen dager og heller få rett verktøy

Skrevet

Det der en en gangske enkelt standar bolt som kommer med mange forskjellige felgprodusenter for tiden. Ikke unormalt dette, og er heller ikke bare sharif som har denne. Går du til en dekkforhandler i nærheten av deg som selger litt forskjellige felger er jeg nesten sikker på at han har en liggenes eller at han får tak i.

Som regel følger det med 2 slike "nøkkler" med et felgsett til å få skrudd av/på disse med.

Men er nesten sikker på at jeg har en slik liggenes på verkstede, send meg en pm i morgen rundt 10-11 tiden så jeg husker dette, så skal jeg se hva jeg finner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...