Bjørn Kjetil Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 Jeg har en bmw e34 520 i 24v 1992 mod. Jeg tror det er utløserlagret som begynner og ta kvelden på clutchen min, det hvertfall uler og skriker noe villt når jeg tar inn clutchen, så vill tro det er det. Rett meg hvis jeg tar feil??? Er det mye jobb og bytte de? Er vell kanskje lurest og kjøpe nye, er vell ikke noe triks og kjøpe brukte???? Takker for svar på forhånd
AutoMartin Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 Siden lyden kun kommer når du trykker inn clutchen er det nok utløserlageret ja. Blir samme måten som om du skulle byttet clutch, sannsynligvis løsne girkassen fra motoren. IKKE kjøp brukte lager, det er en forbruksdel og kjøper du nytt så vet du det varer lenge. Brukte lager vet du som regel ikke hvor langt har gått og kan i værste fall bytte igjen etter kort tid. Bare tull egentlig....
Bjørn Kjetil Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Skrevet Mai 26, 2010 Men lurer på om jeg skal skifte hele clutchen i samma slengen når jeg først har alt oppe, clutchen slurrer ikke eller noe sånt, men den tar heeelt utterst på pedalen. Bilen har tross alt rulla 300000km omm 500km:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå