sv90 Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 skal selge min 95 modell 318i cab den er bygget om til 318is med understell og det hele.. kan liste opp litt om bilen km stand 205.000 full m pakke utvendig slissete og borret skiver foran senket 60/20 byttet det meste av pakninger og rundt toppen.. svart toppdeksel byttet masse slite deler i forstilling tatt hjulstilling engle øyne lykter klar glass tåkelys facelift grill med svarte nyrer osv osv følger med masse deler det er ikke den bak potten på bildene som står på nå. det er en potte men 2 runde stusser det er noen små ting med bilen som må fikses men det er en smal sak bilen har skilter og funker utmerket pris: 65.000/ bud ser helst at folk tar kontakt på pm eller tlf. 91009454 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 kan og ta bil i bytte til rundt 30.000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Er bilen godkjent ombygd? hvor langt har motor og gir gått? tikking ulyder? Så veldig pen ut=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Den er nok ikke godkjent ombygget. Men er ikke noe problem og få det godkjent. Bil å motor er gått akkuratt like langt. Kan følge med instrument panel fra den bilen motor kommer fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 hadde nok vært lettere å selge hvis du hadde godkjent den. Bør ikke by på problemer å godkjenne den der, men det skremmer nok folk fra å kjøpe siden den er ulovlig å kjøre med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 vet det er lettere og selge vis det er godkjent men har desverre ikke mulighet til og ta fri fra jobb osv for og få det godkjent.. men dette er null stress og få godkjent.. og odsen for at noen blir tatt for og ha 18is motor i en 1,8 er veldig liten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2010 opp.. har lagt til nye bilder og er åpen for bud... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 da var bilen lagt ut på autodb.no er åpen for bud. tikket inn et bud på 50.000 her tidliger men er litt lavt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jailbait Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Som jeg sa til deg; 50k så får du den bort i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 Som jeg sa til deg; 50k så får du den bort i helga hehe sitter og vurderer det hehe skulle til og skrive en pm til deg nå. syntes 50 er litt lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Hmmm , virker som markedet er litt lavt om dagen på disse bilene.. står leeeenge de som ligger ute også. Hvordan går salget ?Er på utkikk etter ny bmw jeg: ) Freebump : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 kan se ut som denne blir solgt nå veldig rolig marked for tiden.. jeg har 2 stk biler til salg og det går en stund mellom telefonene desverre.. men jeg har en 320d som ligger ut for salg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2010 solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå