Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nok is motor da ja, men er noe tull med den..

virker som om den rykker å fjusker når man drar på..

tips?

Skrevet

Legg merke til at 318iS motorer har TO kammer. 318i og 316i har enkel kamm.. Dette ser du på toppdekselet.. og at pluggene er midt på... mellom kammene :)

Jeg ville beholdt 318iS motoren.. Har den selv, og ser stort potensiale i den.

Skrevet

to motorer som begge er i orden så går vel 320 og 318iS ganske likt men 320 bruker noe vannvittig mye bensin!

Virker det som den fusker eller fusker den?

Skrevet
Sku jo tro at is går bedre som har 140 hk! i den focusen er det sikkert 90 hk el no? ble du kjørt fra? :P

er ikke noe symtomer på bilen som kanskje gjør at den ikke går som den skal?

har m50b20 selv! greit motor det. går helt greit for min del :) lykke til!

101hk:P

Er foreldrene mine sin focus å merker den drar bedre opp i fart..

Is'en henger liksom igjen istede for å akselere.. sikkert noe galt med den, men gidder ikke å bruke masse penger på å feilsøke eller kjøpe deler for å prøve om det blir bra liksom..

Du vet at Bmwén ikke "våkner" før 4000-4500 o/min når du gasser på? Før det er den ganske treg :wink:

• 1 month later...
Skrevet

merker min har et lite "fjusk" av og til når jeg ligger på ca 3 - 4000 rpm i 5 gir på motorveien.. dette skjer sjeldent, men.. tror det er ene elektrisk feil. Og andre ganger er den veldig fjuskete fra tomgang men går greit hvis jeg gir full gass.

Dette er også en byttemotor.. så er sikkert noen som har jukset litt.. Da er det oss som er nåværende eier som må slite med det :P Vil tippe det er plugger, coiler, lambda, bensinpumpe eller luftmengdemåler som er ditt problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...