olsensheep Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Da var tiden inne for at jeg skal prøve meg på ett prosjekt. Har handlet meg en e36 320 som ikke ser ut , masse jalla stying å drit på den. Planen er : 1. å bytte motor da den gamle er rasa.riktig nokk på vei hjem fra drammen der jeg hentet den. 2.ta alt som er av rust 3.Montere m/// front, side skjørt ,difiusor bak, mulig det, blir en m-sport vinge eller en gt2 vinge.skal å ha i vader, bytte lykter, å kanskje litt til om jeg kommer på noe. 4.Blir jo da å hel lakere bilen. Noen forslag til farge ? Her er noen bilder av utgangspunktet: Som dere ser så er det ikke noen skjønhet (Enda) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Har motor til deg hvis du er interessert, 320 og m3, du kan velge;) Lykke til med prosjektet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pisani Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Så snill du er som redder bilen ut fra sitt tidligere jalla liv Blir sikkert bra, lykke til, oppdater ofte med mange bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Godt å se at den får det utseende den fortjener Keep us posted with pictures Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 har allerede kjøpt motor . blir bare 2 litern som skal oppi igjen i dag blir det å ta ut motor som jeg har kjøpt så, så ta ut den som står i bilen nå. så sette inn den nye bilder av tig som blir gjort kommer. blir vell ett par i kveld tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2010 i dag var jeg å tokk motor ut av den andere bilen jeg skal ha motor`n fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2010 da var motoren ute å i morgen begynner med å domontere den motoren skal ned i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå