Kimmit Racing Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 har fått en innbytte bil:er en 86 mod 318i som er bygd om til 2.5 turbo,understell er 325..men motor messig og finnish er dette helt rævva..men en liten økt med skruing så får man denne til og gå pent og godt.er ett snikbygge.eg har ikkje tid eller mulighet til og skru noe på denne. Utstyr:17" Brock B1 cobra senkesett Momo ratt stort stereoannlegg 15" cervin vega++ skinn interiør 2+2 shortshift El-vindu Sentrallås Takluke karroseri:styling+valsa hjulbuer..virker ikkje til og være så mye rust på denne bilen.bilen har også fått facelift bakende..så bakplata er nok byttet på denne eu-godkjent pris 45000/bytte i annen bil tlf:90414171 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe34t Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 hmm denna såg interesang ut. mer info om ka som må gjøres?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe34t Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 ka d interiøre kommer i fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 hmm denna såg interesang ut. mer info om ka som må gjøres?? Eg skal hente denne i neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Så bilen er solgt altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Så bilen er solgt altså? Ettersom eg har forstått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Så bilen er solgt altså? Ettersom eg har forstått Heldigris:P hadde lyst på karossen jeg, null intresse av innredning og motor osv:P si fra hvis du vil selge det da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Så bilen er solgt altså? Ettersom eg har forstått Heldigris:P hadde lyst på karossen jeg, null intresse av innredning og motor osv:P si fra hvis du vil selge det da;) Eg var ute etter full pakke skjønner du, har vert på leiting i evigheter. Det ligge foresten mykje kaross på autodb.no Ellers så kan du jo sjå i prosjekt forumet mitt, der har eg eit kaross eg kan selge, litt sveise jobb da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 bil er så godt som solgt til Ole har gått igjennom bilen motoren idag.justert ventiler,bytta tennkabler osv..så no går den strøkent på 0.6 bar interiøret er fra en peugeot trur eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 bil er så godt som solgt til Olehar gått igjennom bilen motoren idag.justert ventiler,bytta tennkabler osv..så no går den strøkent på 0.6 bar interiøret er fra en peugeot trur eg And me like, skal bytte motor og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå