Gå til innhold

z58 t kam,styling+ div til E30

stensheim
 Share

Anbefalte innlegg

har bestemt meg for og selge unna div deler da jeg ikke har tid eller penger til og kjøpe meg enda et E30 prosjekt,

LES DETTE!

PS: er ikke interessert i og sende men kan være behjelpelig med og kjøre i mot innen rimelighetens grenser( bor ikke så langt unna oppdal i sør-trøndelag)

z58 turbo kam med orginale ventiler og løftere(mangler justeringsbrikkene) + steg 3 innerfjærer, må kjøpe steg 2 ventilfjær kitt

(PPF) til denne kammen, har kjørt ca 20mil med dette, pris : 4000,-kr (nypris9000)

nedreide orginale kat stempler, kompforhold ca 8:1:1 pris: 800,-kr

m20 b25 blokk som kanskje bør borres, har råder og veiv også(veiva må slipes) pris: 1500,-kr

3"slanger,"bleie" til t3-t4 eksoshus, 3" downpipe tilpasset garet gt 3076r og hks 46mm wastegate, 10" ?? vifte, hjemmelaget instrumenthus, må finpusses og lakkes for og bli pen, ++ pris: ???

orginal pakning+ strekkbolter pris: 350,-kr

325 girkasse, funker greit pris: 1200,-kr

323 bakstilling, er det samme som 325 untatt mindre bakhjulslager(yttre mål) foringene har vært byttet for 6-8 år siden,mangler skiver og caliptrer, pris: 2500,-kr

ratt pris: 700,-kr (nypris ca 2100,-kr)

skinn dørtrekk til 2 dørs, er hele (det jeg så i allefall) pris: 800,-kr

rieger gts styling, har støpt om til 2 stk 4" toms enderør, er en del sparkling og pussing da det er en del skader pris: 2000,-kr

helt ny seidl styling, frontfanger med grøftelys, sideskjørt pris: 3500,-kr

HPIM0254.jpg

HPIM0257.jpg

HPIM0259.jpg

HPIM0260.jpg

HPIM0262.jpg

HPIM0263.jpg

HPIM0264.jpg

HPIM0271.jpg

HPIM0272.jpg

HPIM0274.jpg

HPIM0275.jpg

HPIM0273.jpg

HPIM0280.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umulig er det vel ikke men er litt skeptisk på og sende da jeg kan risikere og betale frakt begge veier hvist pakken ikke blir løst ut.

Dette løser du enkelt ved å be om forskudd på frakt x 2.

Da slipper du å sitte igjen med svarteper om noen ikke henter ut oppkravspakken.

De som er seriøse går med på en slik ordning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...