No SwEaR Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 Heisann er så jævli lei av at hattehylla mi rister når bassen slår, blir ikke pen bass i det hele tatt -.- så jeg lurte på hvordan man tar av hattehylla så jeg får dempa den.. tenkte å legge en dempermatte mellom hattehylla og den ramma under for å hindre ristinga.. eller er det noen som har noen andre tips til åssen jeg kan fjerne ristinga? mvh Martin...
nightmare Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 hehe. vell det å fjerne ristinga er vell mulig ved å ta ut hattehylla. men av erfaring så rister det bare ett annet sted når jeg har fikset ett sted. biler blir Rista i støkker med skikkelig anlegg. rett og slett. etter jeg hadde fiksa det med hatte hylla var det bra ei lita stønn. jeg gjore det på den "stygge" måten. jeg tok vinkelkutter`n og skjerte to hull i hatte hylla (altså metallet) mange som sikkert synes at det er å ""synde"" men jeg gjore nå det uansett.. da ble bassen helt annerledes. og slapp tydligvis mye bedre inn i bilen.. bmw er en så bra isolert bil at bassen ikke slipper skikkelig inn i bilen. så var det takluka som sto for tur. da rista den skikkelig. hehe vell jeg vill tro at du er inne på noe allerede. prøv å leggg noe i mellom.
No SwEaR Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Skrevet Mai 27, 2010 hehe vil si du gjorde det på den vanskelig måten =P hehe det jeg tenke på var å kjøpe demper"plate" fra biltema og legge i mellom der så hattehylla liksom blir kompakt mot den plata og ramma da hvis du skjønner? tror det skal funke rimelig greit siden da har den ingen vei å gå ned på så da slipper man ristinga ^^ men takluka mi har ikke rista enda (: det er litt vanskelig å få fin bass i en e34 syns jeg, veldig tett bil.. men man får jo den beste løsninga når man bruker skiluka tror jeg da men får bare prøve meg fram
todleif Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 Ta av baksetet først og so tar du av hattehylla. Deretter kan f.eks. legge skumgummi imellom hatehylle og metallet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå