Ice///Man Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Lufter interessen for denne. Er ikke min bil, men skal hjelpe til med salg på vegne av svigers/firma. 93-mod (?) 525ix Touring med automat. Sport, øko og vinterprogram på kassa. Noe rust langs kanaler (?) og nede på dørene. Har ikke sett bilen på en stund, men skal se på den asap og ta en prøvetur. Mer utfyllende info kommer da, men som sagt, starter med å lufte interessen Gått ca. 200.000km Mer nøyaktig info kommer asap. Grå stoffseter, ellers sort interiør. Pen i interiøret. Bortsett fra rusten er bilen i god stand. Fin i lakken forøvrig. Alle servicer fulgt med fullt servicehefte, fra merkeverksted. Her er alt byttet etter anbefaling fortløpende (gått som nr.2 firmabil). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Er interessert,pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ice///Man Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Tja. Hadde håpet rundt 20.000,- Jeg har ikke fått testet bilen enda, kjørte den sist for ca. 9 mnd siden. Kan prøve å få tatt en prøvetur i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ice///Man Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 I dag har jeg fått kjøre bilen. Thight og fin, selv på vinterhjul. Har også blitt tatt NAF-test. Er en del jobb som må gjøres, men i bunnen en fin bil synes nå jeg. Selges for hbo 15.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ice///Man Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ice///Man Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dogi13 Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Hva gikk den for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå