bcRichard Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Hei har en kjørecomputer med pixelfeil så jeg må bestille ny (jeg har nummer 5 på bildet), men jeg har lyst på nummer fire med utetemp. Er dette plug and play eller er det forskjellige kontakter på de? (vet jeg må ha tempføler også) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 bbump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus_4 Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 jeg har hørt at det bare en plug and play, så eg tror det skal gå fint. men er ikke 100% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Så lenge du kun mangler utetemp, skal det gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 okei, takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå