Totus Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 Hvor kan jeg evt få tak i dette? Er meget lite på internett ettersom jeg har letet. (kansje jeg leter feil sted) Er ganske kresen. Noen som har noen sider hvor jeg kan få tak i? Bmw 728 1999 mod
Totus Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Skrevet Mai 27, 2010 utsene. lyd gir eg på en måte f.... i. Er jo bare en 2.8 rekke sekser (kjedelig)
Sjøbuse Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /33284.jpg eller så kan du gjøre som jeg har gjort på min bil. har orginal eksosrør. men har sveiset på nye stusser bak lyddemperen. lyden virker litt anderledes. men det er muligens fordi lydn kommer ut bak og ikke rett ned i bakken. her er min bil.
Totus Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Skrevet Mai 27, 2010 ja det e jo en løsning det og =). eg ser du har tak spoiler. Du vet isje kor man får tak i en tak spoiler som ikke ligger inntil ruten, men som står rett ut på en måte.
Sjøbuse Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 er nok hamann spoileren det. vet ikke hvor den er å få tak i. muligens ebay eller noe slikt. slik du mener?
Totus Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Skrevet Mai 27, 2010 helt riktig. bilen min er faktisk samme farge som bilen på det bilde og.
Sjøbuse Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 Ebay eller slikt er nok stedet da. eller om du finner noe på google. link til sider eller noe. jeg fant dette bildet på google. kan jo hende det er fra en nett butikk.
740AV Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 Sånn utseendemessig synes jeg eisenmann effektanlegget med 4x83mm runde stusser er det fineste man kan få til e38. Så får man rå lyd i også. Jeg har planer om å skaffe meg det etterhvert nå. Jeg skal også montere en hamann spoiler på bakfangeren, lik den på bildet ovenfor i tillegg. Den kommer snart fra lakk nå. Tror det blir bra
635csi Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 ja det e jo en løsning det og =). eg ser du har tak spoiler. Du vet isje kor man får tak i en tak spoiler som ikke ligger inntil ruten, men som står rett ut på en måte. Hør med disse du. Jeg fikk tak i Hamann-leppa mi der hvertfall. Kopivare, men greit nok likevel. http://www.stylingexperten.se/
Totus Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Skrevet Mai 28, 2010 dæven takk for siden! de hadde den der slapp eg ebay pisset
635csi Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 Kommuniserte med stylingexperten pr. mail og sms, og det gikk greit. Måtte forhåndsbetale, og de måtte ha en firmaadresse å sende til. Men jeg fikk hvertfall leppa etterhvert, er jo bestillingsvare dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå