preface Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 kva trengs for og montere denne hærligheten i ein e30?
Hage!Gnom Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 Vil ikke anbefale noen å handle deler av denne selgeren. Kjøpte selv ett m5 alcantara interiør av ham, ble enige om pris/frakt osv. Grunnet at Bring ikke leverer med oppkrav(pakke over 35kg) måtte jeg føre over 4000,- til ham før han sendte pakken. Pakken skulle bli sendt mandag 7/6-10. Sporingsnummeret skulle han også oppgi. Selger tar ikke telefon/svarer på meldinger. Den mest useriøse personen som jeg noengang har vært borti. Er ikke engang mann nok til å snakke for seg da han tok telefonen i dag 13/6. Sa hvem jeg var, og vips så "brøt" linjen. Venter i spenning om han faktisk sender interiøret eller om jeg må levere inn anmeldelse. Kjipe folk å ha her på forumet! Han kallte seg forresten for "Bimmersmakkverk" før han lagde seg en ny brukerkonto av en eller annen merkverdig grunn. Mvh Magnus Åsheim
kjellke Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 Takk for advarselen, har sett en som klager på brukeren over ett m5 understell også. Jeg som har bydd på motoren og greier, tror jeg trekker budet mitt. Eller skal seriøst vurdere om jeg skal dra og hente motoren da prisen ikke er så ille, har du i det heletatt motoren i hus Svein ove? Er det mulig og hente hos deg?
Eivind B Skrevet Juni 16, 2010 Skrevet Juni 16, 2010 Har skjedd samme her at han ikkje svara på mobilen eller pm på fleire dager. Men pakken fra han kom heldigvis i dag:) Men det som kom såg desverre ikkje bra ut.
kjellke Skrevet Juni 16, 2010 Skrevet Juni 16, 2010 Har du muligheten til og ta bilder BMW_AC? Holdt det som var i pakken ingen mål og han hadde gitt deg inntrykk av att det var i bedre stand? off, liker ikke slikt:\
Eivind B Skrevet Juni 16, 2010 Skrevet Juni 16, 2010 Har ikkje bilder nei. Var en kompis som kjøpte effekt anelegg fra han, og da var kunn bakpotta bytta sa han. Men heile driten var nokke heime svaisa, det var ingenting som var orginalt. Ikkje orginale eksos rør en gang, ser ut som han har hatt et rør som var forstort som er kutta på midten og bretta i sammen. Og lamdason var kuta av med vinkelsliper så sitte den bom fast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå