Gå til innhold

318is Coupe med 328 motor+++OPPDATERT MED BILDER 29.MAI


 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Grunnet kjøp av leilighet blir jeg nødt til å selge min 318is med 328 motor.

Bilen er IKKE godkjent med 328 motor.

Bilen er EU godkjent i 1 år til.

Karosseri: ca 249.000km

Motor: ca 100.000km

Dette er gale med bilen:

- Etter en stunds kjøring begynner motortempen å stige. Jeg har byttet vannpumpe + termostat og luftet den på alle slags mulige måter. Mistenker at kanskje toppakningen har tatt kvelden. DET FØLGER MED EKSTRA TOPP TIL BILEN!

Når bilen har fått 328 motoren har slangene til servoen blitt feilplassert sånn at de har lagt inntil dynamoen og gnagd. Noe som resulterte i at slangene begynte å lekke.

står 318is instrument i bilen, men det må byttes til 6syl for å få riktig turteller osv.

Litt monteringsdetaljer osv inni bil gjenstår. Småplukk generelt.

Nylakkerte forskjermer + grill på bil, men noe kosmetisk må påregnes.

Her er tidligere salgsannonse:

http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=12&t=132151

M3-opptikk

M3-Diff ( ikke montert )

FK Coilovers

Elektriske stoler, grått skinnintriør

Nye ruter foran og bak

Oppsett motor:

m20 svinghjul

2.5l innsug + 328 dyser + 2.5l ECU

Trimchip.com custom program logget med bredbåndlambda.

Hissig og rapp motor med dette oppsettet.

+++++++++++++ masse mer!

Skal oppdatere med bilder iløpet av helgen om hvordan den ser ut nå.

RING ELLER SEND MAIL FOR MER INFO!

93691289

lars.hjorteseth.gjerde@frydenbo.no

Pris?

BUD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner på 15 000 da :)

er vel manuell ?

Bud notert, men du må nok litt opp :wink:

Manuell ja.

vet du om det koster mye å godkjenne de til 328 ? :)

eller kan jeg bare godkjenne den med 328 motoren ? :)

Hei.

Har ingen formening om hvor mye det eventuelt måtte koste.

Jeg fikk den eu-godkjent med 328 motor uten at de sa noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Grunnet kjøp av leilighet blir jeg nødt til å selge min 318is med 328 motor.

Bilen er IKKE godkjent med 328 motor.

Bilen er EU godkjent i 1 år til.

Karosseri: ca 249.000km

Motor: ca 100.000km

Dette er gale med bilen:

- Etter en stunds kjøring begynner motortempen å stige. Jeg har byttet vannpumpe + termostat og luftet den på alle slags mulige måter. Mistenker at kanskje toppakningen har tatt kvelden. DET FØLGER MED EKSTRA TOPP TIL BILEN!

Når bilen har fått 328 motoren har slangene til servoen blitt feilplassert sånn at de har lagt inntil dynamoen og gnagd. Noe som resulterte i at slangene begynte å lekke.

står 318is instrument i bilen, men det må byttes til 6syl for å få riktig turteller osv.

Litt monteringsdetaljer osv inni bil gjenstår. Småplukk generelt.

Nylakkerte forskjermer + grill på bil, men noe kosmetisk må påregnes.

Her er tidligere salgsannonse:

http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=12&t=132151

M3-opptikk

M3-Diff ( ikke montert )

FK Coilovers

Elektriske stoler, grått skinnintriør

Nye ruter foran og bak

Oppsett motor:

m20 svinghjul

2.5l innsug + 328 dyser + 2.5l ECU

Trimchip.com custom program logget med bredbåndlambda.

Hissig og rapp motor med dette oppsettet.

+++++++++++++ masse mer!

Skal oppdatere med bilder iløpet av helgen om hvordan den ser ut nå.

RING ELLER SEND MAIL FOR MER INFO!

93691289

lars.hjorteseth.gjerde@frydenbo.no

Pris?

BUD!

okei okei ;)

men er motoren i god stand?

girkasse?

mye å gjøre ?

den sviver vel? :)

er den kjørbar osv? :)

har du bilder av den ? oppdaterte liksom ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...