Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 482
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er vist flere som har ganske store problemer med passformen,så vil bare beklage at jeg kjørte i gang dette gruppekjøpe,etter å se passformen på dette.

Håper det er flere som har vert mere heldig med sitt produkt.

Skrevet
Er vist flere som har ganske store problemer med passformen,så vil bare beklage at jeg kjørte i gang dette gruppekjøpe,etter å se passformen på dette.

Håper det er flere som har vert mere heldig med sitt produkt.

Du har ikke noe å beklage, og bebreider heller ikke han som solgte dette, er ikke han som har laget det.

• 2 months later...
Skrevet

må bare si dette må være den største organiserte svindelen som har vært her.. er jo ikke så mange som har skrevet hvordan passformen på deres panser og andre ting var, men vet det minst er 2-3 andre jeg har skrevet med som sier det bare er dritt.. mitt var ikke i NÆRHETEN av å passe, er fut klar over at man ikke skal forvente all verden med denne prisen, men når man kjøper et M3 gtr panser bør værtfall minstekravet være at man får lukket igjen panseret selv om man faktisk har en m3 motor som er litt større, har prøvd å få kontakt med denne useriøse selgeren i flere månder på mail uten å lyktes, så nå skriver jeg her.

mitt tips er hold dere unna alt som har med carbon å styling fra denne fyren,. han gir inntrykk av å ha peil på turboer osv også, har skrevet endel howto her som jeg har sett.. aner ikke hvordan disse tingene han selger er, men er han like seriøs der kan dere regne med et motor havari snart.

peace out

Skrevet

Helt enig,bare dritt hele greine.Greit det ikke koster all verden,for det er jo bare glassfiber med carbon etterligning på toppen som blir hvit i sola.Men at det skal gå an å lukke det igjen skulle bare mangle.Har nok tjent en liten slump for så å gå videre.

• 3 weeks later...
Skrevet
Om dette bare er glassfiber er dette en direkte svindel, og bør anmeldes.

+1!

Sent from my GT-I5700 using Tapatalk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...