Rumenimu Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Heisann.. Jeg trenger faktisk kun ett Clips til den koblingen til luftbelgen bak til en E39-98.. Hvis noen hadde hatt en slik hadde jeg blitt glag =) Tlf 91791684 Ser slik ut ødelagt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Hadde samme problemet selv, fikk beskjed om at disse ikke ble solgt løst!! Idioti... Ble til at jeg laget noe greier for å holde dette på plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 Samme har jeg fårr beskjed om =( dorfor skulle jeg ha fått tak i noen som har en delebil stående.. hva laget du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 jeg husker ikke helt, men fant noe greier jeg fikk til å passe nedi der. Utrolig dårlig å ikke få kjøpt disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå