M3 Yngve Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Solgt... Meget fine TSV felger med nesten nye dekk. Alt kjøpt nytt våren 09. Ikke kant kjørte ol, helt rette og fine. Sitter 225/40-18" Nexten dekk på disse. De har mål 8X18" og 9X18" ET 40. Selges kr 5000,- el seriøst bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Har du bilder av disse på bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2010 Har du bilder av disse på bil? Nei, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 4000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 4000kr Den er grei, om det blir rask handel. MÅ jeg sende også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Hei Hva er lasteindex'n? Har kliss like felger på Transporteren men skulle hatt nye dekk Så her får jeg jo felger på kjøpet om lasteindex'n er rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 HeiHva er lasteindex'n? Har kliss like felger på Transporteren men skulle hatt nye dekk Så her får jeg jo felger på kjøpet om lasteindex'n er rett Det må jeg sjekke i morgen. Er helt vanlige dekk, så er vel C dekk du skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Hei. Disser passer jo perfekt. 4000 kr så har du pengene på konto i dag. De må sendes til Tromsø, men tror vi finner ut av det, eller hur? Send meg en melding eller ring, jeg ser du holder til i Sandefjord, og der har jeg jo bodd i et par år, så frakt er null problem i og med at jeg jobbet for Tollpost Larvik når jeg bodde der nede. 90765808 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 HeiHva er lasteindex'n? Har kliss like felger på Transporteren men skulle hatt nye dekk Så her får jeg jo felger på kjøpet om lasteindex'n er rett Det må jeg sjekke i morgen. Er helt vanlige dekk, så er vel C dekk du skal ha? Neida, kjører med vanlige dekk på den jeg, men vil bare ha høyest mulig index. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Skal du ha dem, når de har bolt sirkel 5-120 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Nei, har felger på konebilen. Var ment brukt som extra hjul til Transporteren om det var rett boltesirkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Vel, om ikke annet så tar jeg dem gjerne mot at du aksepterer budet på 4000 og at du aksepterer å pakke dem forsvarlig for transport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå