Daniel84 Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Ønsker og kjøpe bærebro venstre bak,komplett med spindel og alt. til min e30 325i, ønsker også og kjøpe venstre dør ! kan kun være bare dør uten rute og innmat...Flott om noen i nord-tøndelag har delene jeg trenger Er foresten en 85 mod jeg har..trenger også den lille liste biten som er på venstreframskjerm.. SNAREST ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 det var litt synd jeg ikke så denne før nå, gidde bort en 325 bakstilling i dag:-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2010 D var da som pokker:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 mandagsbump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå