Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har allerede lagt ut post om at førstebilen er kjøpt, så har lagt ut noen bilder der også. Det er en E36 318is coupe 92 mod, bilen ble importert fra Tyskland i 2001 og jeg blir 3 eier i Norge, den har gått ca 185000km. Bilen er forholdvis pen i lakken og med lite rust og det står 17" O.Z felger på den for øyeblikket. Har endel ting som skal gjøres med bilen i nærmeste framtid, er ikke noen veldig store ting men her er lista:

//M fanger[x]

Senking[x]

//M lister[-]

//M diffusor[x]

DTM potte[x]

Sote bakruter[-]

Lyktesenkere[x]

Bytte starter[x]

Fjerne rust i hjulbuene(veldig lite, men greit å få tatt det)[x]

Ny grillramme og nyrer[x]

Bytte baklykter, med hvite blinklys[x]

Jeg har også klart å bulke grillramma på bilen, så kjøpte ny her om dagen med 97mod nyrer. Diffusoren og grillramma skal leveres til lakkering på mandag. DTM potta skal hentes på postkontoret imorgen. Hvis noen har andre forslag til hva som burde gjøres med bilen så bare kom med det! Kommer nok til å bli et prosjekt som går over lang tid pga jeg har såpass dårlig med penger:)

kzp355udevogub3fuynz.jpg

iv91ubxi10mahibyjmm4.jpg

sephv224bi9jqtvt9j1k.jpg

Skrevet

hei!

Bilen din ser meget pen ut, og kommer til og bli kjempebra når du har gjort tingene som du skrev lengre oppe =)

Er du intresert i og butte de felgene som er på bildet mot noen kjekke 19'' te E36?`=)

Skrevet

Deilig bil du har fått deg :D

En ting jeg ikke ville gjort da er lyktesenkere, men smaken er som baken :)

Ville forresten også vurdert angel eyes om det ikke allerede er på.

Skrevet
hei!

Bilen din ser meget pen ut, og kommer til og bli kjempebra når du har gjort tingene som du skrev lengre oppe =)

Er du intresert i og butte de felgene som er på bildet mot noen kjekke 19'' te E36?`=)

Tviler, men du kan jo legge ut noen bilder ihvertfall, er rimelig fornøyd med de jeg har og 19" blir litt stort.

Skrevet

Har tatt av kalipperne bak idag, fordi bilen henger på bremsene noen ganger etter den har stått stille. Klossene var fine, men spørs om ikke kalipperne trenger litt pleie:) Fikk også kutta av den originale potta, fikk ikke montert den ikveld fordi jeg mangler noen rør osv som skal kjøpes imorra!

Litt kjipt med trekk over bilen når jeg tok bilde men det er ihvertfall sånn den står nå:P

3fs2khbiqmeyryuuvoo6.jpg

Skrevet

neinei, du kan ikke menne og sette på den jevla jalla potta der... venter på scopion til min, når jeg får det skal den jevla thorsov potta(lik din) som gamle eiern monterte... hoppes på, slås med slegge, sprengs og hives på vann..

veldig mye(får mye) lyd i disse pottene,, får ikke frem 6er lyden i dem, men du har jo 4er.. men alikavel får et typisk japse lyd.

ikke så altfor galt utseende, menmen i dette tilfelle får man hva man betaler får.

Skrevet
neinei, du kan ikke menne og sette på den jevla jalla potta der... venter på scopion til min, når jeg får det skal den jevla thorsov potta(lik din) som gamle eiern monterte... hoppes på, slås med slegge, sprengs og hives på vann..

veldig mye(får mye) lyd i disse pottene,, får ikke frem 6er lyden i dem, men du har jo 4er.. men alikavel får et typisk japse lyd.

ikke så altfor galt utseende, menmen i dette tilfelle får man hva man betaler får.

ikke så vill loyd,du har jo hatt den eksosen i 2år nå :D

rå felger på den,dimensjoner på de?

Skrevet

ikke så vill loyd,du har jo hatt den eksosen i 2år nå :D

rå felger på den,dimensjoner på de?

ja så har jeg vært på utkikk etter scorpion siden jeg kjøpte den å.. gidder bare ikke kjøpe nytt.. det er jo faen med ran!

Skrevet

hehe, godt mulig det der men har såpass lite penger at jeg kan ikke legge altfor mange kronene i eksos. Synes ihvertfall det ser langt bedre ut enn originalt:)

Skrevet

Scorpion å mellompotte er jo en del dyrere også (5500kr ca) Er å andbefalle å inngravert på enderøra Scorpion :)

Men dette så jo ikke så ille ut,bedre en supra potte hehe

• 1 month later...
Skrevet

Har helt glemt å legge ut bilder, men diffusoren er nå lakkert og satt på. Blei bra selv om den blei lakka:) også har jeg akkurat bestilt senkefjærer, 60/40, lurer veeldig på om jeg må valse? noen som veit?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...