janerrn1 Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 Fått gjort mye i det siste, bytta kalippere, satt på dtm stuss, fått på nye plastskilt og fjernet rust:) bilen er litt penere bakfra nå, men mangler baklykter med hvit blink. Bestilte forresten justebart senkesett istedenfor fjærer, som ligger hjemme. Dette skal monteres etter eu-kontroll som er til mandagen:D sveise eksosen på onsdagen, siden det lakk litt. Regner også med at jeg får bestilt nye baklykter og m-fanger til neste uke. Ingen som har m-speil/m-lister liggende? kan i såfall kjøpe:) Sånn ser den ut bakfra nå, syntes lakkert diffusor blei bra: Etter jeg har fått på senkesettet og montert m-fanger blir det full mequiars behandling på bilen, så da blire noen nye bilder med skikkelig kamera:)
bimmer-fan Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 flott bil, og på bildene til nå så ser det ut for et fint utgangspungt du har fått tak på! Men grattis med flott bil, og med videre prosjektering blir morro å følge med
janerrn1 Skrevet August 14, 2010 Forfatter Skrevet August 14, 2010 Vurderer forresten å kjøpe blinklys foran med klart glass? tror dere det blir bedre?
janerrn1 Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 Da var egentlig prosjektet ferdig, blir ikke gjort noe mer før til sommeren nå. Har ikke vært noen oppdateringer, men ville bare legge ut bildene:) Ganske fornøyd med bildene, men bilen ser mye bedre ut nå etter som jeg gikk over med mequiars 1-2-3 idag, veldig fornøyd med resultatet! Hadde ikke trodd det skulle hjelpe så mye:)
babjorn Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Dette bilde var veldig nice Akkurat samme felger som min hehe.Veldig bra gjennomført dette,akkurat sånn det skal være
janerrn1 Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 Bilen vurderes solgt forresten, hvis noen skulle vært interessert:) men gidder ikke lage salgstråd enda, fordi jeg ikke helt har bestemt meg. Dynamoen gikk til helvete på vei til Sverige idag:( men ordner ny idag, så den burde være tilbake i form veldig snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå