Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått gjort mye i det siste, bytta kalippere, satt på dtm stuss, fått på nye plastskilt og fjernet rust:) bilen er litt penere bakfra nå, men mangler baklykter med hvit blink. Bestilte forresten justebart senkesett istedenfor fjærer, som ligger hjemme. Dette skal monteres etter eu-kontroll som er til mandagen:D sveise eksosen på onsdagen, siden det lakk litt. Regner også med at jeg får bestilt nye baklykter og m-fanger til neste uke.

Ingen som har m-speil/m-lister liggende? kan i såfall kjøpe:)

Sånn ser den ut bakfra nå, syntes lakkert diffusor blei bra:

2nd53dw3nxvcomexqici.jpg

Etter jeg har fått på senkesettet og montert m-fanger blir det full mequiars behandling på bilen, så da blire noen nye bilder med skikkelig kamera:)

• 1 month later...
Skrevet

Da var egentlig prosjektet ferdig, blir ikke gjort noe mer før til sommeren nå. Har ikke vært noen oppdateringer, men ville bare legge ut bildene:)

mqn7n1cpnxz0ziispwa5.jpg

8t9d3qa4u2q2s6rki5tr.jpg

linvrawd0qwmg7641zd3.jpg

tdeh322kl3sqs61bmdce.jpg

Ganske fornøyd med bildene, men bilen ser mye bedre ut nå etter som jeg gikk over med mequiars 1-2-3 idag, veldig fornøyd med resultatet! Hadde ikke trodd det skulle hjelpe så mye:)

Skrevet

Bilen vurderes solgt forresten, hvis noen skulle vært interessert:) men gidder ikke lage salgstråd enda, fordi jeg ikke helt har bestemt meg. Dynamoen gikk til helvete på vei til Sverige idag:( men ordner ny idag, så den burde være tilbake i form veldig snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...