Klatrepeisen Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 Heisann Motoren min skjærte seg desverre i går, så begynte umiddelbart og demontere den. så nå blir det motorkonvertering til 325i Sikkert tråd opp og tråd ned om akkurat dette temaet. Tenkte å kjøpe et motorombyggingskit fra koed.no Men hvordan blir det med godkjenning osv ? Kom med inspill og tips om dere har noe fornuftig og komme med ! Takker og bukker.
Olelink Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 Du svarte egentlig nettopp på ditt eget spørsmål. For dette er det nettopp tråd opp og tråd ned om. Søk i forumet.
Klatrepeisen Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Skrevet Mai 29, 2010 Var netopp derfor at jeg skrev at det var flere tråder om dette temaet, det var for at jeg ikke ville bli henvist til søkefunksjonen. Jeg vil ``snakke`` med folk som har peiling på det
Olelink Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 Da foreslår jeg at du finner tak i en eller flere relevante tråder og innvolverer deg ( ``snakker`` ) der istede for å opprette en ny tråd.
henrikbjerkman Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 er det nødvendig å bytte girkasse når man skal bygge om fra 318is til 325? skal bygge om fra 318is selv. men jeg skal bygge om til M52B28.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå