Hitokiri Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 E39 med steptronic. Får ikke tenningsnøkkelen ut. Det er som om den mener giret står i drive eller revers. Noen ideer? Er litt fortvilet her...
Hitokiri Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Skrevet Mai 29, 2010 Når jeg tenker meg om så hadde jeg litt problemer med å fjerne rattlåsen da jeg skulle ut og kjøre i sted. Er det her det ligger?
hauken Skrevet Mai 30, 2010 Skrevet Mai 30, 2010 Tipper du må skifte tenningslåsen,en gjenganger på e39,skiftet på en eg hadde engang,ca 1500kr
Hitokiri Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Skrevet Mai 31, 2010 Må jeg da få nytt nøkkelsett, eller kan jeg få en sylinder som passer nøkkelen jeg allerede har? Hvis ikke må jeg jo skifte lås på førerdøra og bagasjelokket samtidig..
quatro84 Skrevet Mai 31, 2010 Skrevet Mai 31, 2010 snakk med bmw/ baVARIA tok meg kun noen dager så fikk jeg ny nøkkel... om tenningslåsen din er ok fortsatt da...
hauken Skrevet Mai 31, 2010 Skrevet Mai 31, 2010 Er ikke selve tenningslåsen som skiftes ,tror de er noe som kalles bakstykke,ta en diagnose så finner du ut av de.
Hitokiri Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Skrevet Mai 31, 2010 Ah. Flaks jeg har diagnoseutstyr da Fant ut at det ikke er mulig å starte bilen dersom alarmen utløses, og jeg har fjernet elektronikken fra nøkkelen, så da står den tross alt trygt selv om nøkkelen står i tenningen.
Hitokiri Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Skrevet Juni 3, 2010 Ja... Nå har det bikka helt over. Får ikke start på bilen lenger. Når jeg skal starte bilen er alt som normalt, med unntak av at startmotoren ikke går. Hvordan fungerer startsperra på disse bilene? Da jeg tok ut elektronikken i nøkkelen fikk jeg fortsatt start på den. Begynner å lure på om det ikke er startsperre i det hele tatt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå